طنز
 
شاه تهران 021
شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, :: 17:50 ::  نويسنده : amir leito

 آخرین ترفند برای رد شدن از جلوی حراست دانشگاه

ســــه بار سریع و پشت سرهم بگو :

" سه شيشه شير ، سه کيسه سير "

تــــذکر : فقط جلو خانواده نگیدااا 


غیر ممکنه توی مدرسه های ایران درس خونده باشی و این جمله رو نشنیده باشی:

ببینید همه تون 0 بشین، یه دوزاری از حقوق من کم نمی کنن
همه تونم 20 بشین یه دوزاری به حقوق من اضافه نمی کنن!!


 

قابل توجه تولیدی های محترم

از این نمونه بزنین تو ایران تیلیاردر میشین !  


تو خونه‌ی ما کافیه مثلا شام درست کنی. میتونی به این صورت امتیازگیری کنی:
من شام درست کردم، سفره رو هم من باید پهن کنم؟؟
من شام درست کردم، سفره رو باید خودم جمع کنم؟؟
من شام درست کردم، آشغالا رو یکی دیگه ببره پایین.
من شام درست کردم، خونه رو یکی دیگه مرتب کنه.
من شام درست کردم، ظرفاشم خودم بشورم؟؟
تا فردا که آخرین امتیاز رو میگیرین:
من شام درست کردم، ناهار با یکی دیگه‌ست.

بعد شما از خر پیاده میشین و کسی که ناهار درست کرده شروع به امتیازگیری میکنه.

.

.

.

 در مورد چایی هم صدق میکنه، من چایی دم کردم خودمم بریزم؟!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام من امیر حسین 17 ساله از اصفهان هستم. ممنون که به وبلاگم سر زدی نظر یادت نره
آخرین مطالب
پيوندها
  • love
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ooooooooooops! و آدرس amirq10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 174
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 53504
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1